4/6/08

La sortida de Girona, per en Mounsef

Hola, aquesta vegada us explicaré la foto que m’ha agradat més a la sortida de Girona.
El dijous 15 de maig vam anar a Girona a l’exposició de flors. Va ser molt interessant, però llàstima que no va estar tant bé com l’any passat. La sortida es tractava d’anar passejant per Girona i aturar-nos allà on hi hagués un cartell que poses temps de flors. Vam anar a molts llocs. El lloc que em va agradar més és el dels banys àrabs. No va ser com l’any passat perquè l’any passat havia més flors. M’ha agradat també el lloc on vam anar dinar. Era un parc natural gran amb 5 taules per menjar. L’exposició de flors es fa cada any i cada any ha de ser diferent, no es pot repetir el muntatge. En un parc vam conèixer un monjo que treballa dibuixant amb pedretes de colors, és tot un mestre.

La meva conclusió és que m’ ha agradat molt l’ exposició de flors però llàstima que no va ser com la de l’any passat, perquè l’any passat havia més flors.

Autor: Mounsef Bougrine

Hola companys, sóc en Samad i us volia dir que el curs s’està acabant.

La veritat és que estic molt preocupat, em refereixo a les notes, la veritat és que estic canviant, millor dit vull canviar en aquestes dues setmanes.

En fi companys, que no vull suspendre el curs, en teoria vosaltres tampoc, però la veritat és que no es veu que estigueu preocupats. La veritat és que només hi ha tres companys que estan molt preocupats, en fi, espero que aquests tres vagin a casa ben contents, d’aprovar l'eso.

Samad Arab

25/5/08

Hem visitat el Bus de les Professions

Dimecres passat vàrem visitar el Bus de les Professions, que és una exposició ambulant sobre els estudis de Formació Professional.
Precisament aquesta visita va coincidir amb la preinscripció als Cicles Formatius de Grau Mitjà. Són els estudis més reconeguts per tal d'assolir una professió.

15/5/08

Hola, aquesta vegada us explicaré la exposició de flors de l'any passat

Us vull explicar perquè nosaltres també anirem. Era un dijous jo no vaig anar amb el grup perquè tenia que anar al govern civil i fer les empremtes i renovar el permís de residència. Quan vaig acabar la feina que tenia vaig baixar amb bicicleta a Girona per lla vaig trobar la Judit i la Sokaina. Allà mateix vaig fer una volta i per sort vaig trobar en Mohamed Jaatit, Modibo, l'Aziz i l'Adam. En aquell dia no van venir l'Angel, l'Hicham i la Estefania, pot ser que tenien motius per no venir. Nosaltres vam anar a trobar-nos amb en Pep i la Margarida.
En Pep i la Margarida es van sorprendre perquè pensaven que no vindria. En aquells moments vam anar donant voltes i entrant a cada lloc on tenien la exposició de flors. Vam anar al banys àrabs però no vam poder entrar perquè hi havia molta cua. En Pep ens va deixar perquè tenia feina. Vam anar tot el grup amb la Margarida. Vam pujar per unes escales molt i molt llargues. Al final d'aquelles escales vam arribar a un parc natural vam dinar. Quan era l'hora de tornar vam caminar molt. Ells van tornar amb l'autobús i jo vaig tornar amb bicicleta fins a l'institut. Aquella tarda estàvem tots molt i molt cansat de caminar, però vam aguantar.

La meva estimada conclusió és que aquell dia ho vam passar molt bé però llàstima que en Pep no va estar tot al dia amb nosaltres i espero que aquest any ho passem més bé que l'any passat.

Autor: Mounsef Bougrine

13/5/08

L'Aula Oberta anà a Barcelona

L'aula oberta de l'Espriu està a Barcelona, surt quasi tota la classe, només falten tres companys i una professora que tenia un problema, per això no van venir, a casa seva no hi havia ningú per cuidar els seus fills i per això no va venir. Els tres companys que faltaven era una noia que no podia venir perquè tenia molts problemes i els altres dos més que faltaven. Ells si que volien venir però no van poder venir perquè es van portar malament amb un professor de guàrdia i els van castigar. Per això no van venir a l'excursió. Però després ells van agafar l'autobús i van venir cap a Barcelona. Després d'anar cap el camp de Espanyol vaig veure els dos companys que no van venir em nosaltres, els vaig veure quan estava a punt d'arribar al camp de l' Espanyol. Vam fer la foto sortint tots menys l'Anna. Falta per sortir la professora Anna perquè la Anna estava fent la foto, per això no surt.

Text de l’Ahmed Azzamouri.

En Mounsef i el viatge a Barcelona

Hola, em dic Mounsef i us explicaré aquesta fotografia que surt l'Abde i jo.

Aquesta foto l’hem fet a Barcelona, a la plaça Reial. Era la nostra tercera parada, la plaça Reial es molt gran hi han moltes coses hi ha Cafeteries, restaurants, botigues i altres coses. La plaça de llargada uns 70 metres, i d'amplada mesura uns 50 metres, i l'alçada que es la cosa més difícil de calcular es de uns 18 metres. La plaça té tres sortides, la primera és per uns carrers, la segona per el palau de la generalitat, i la tercera és per la rambla. La plaça en el mig, en el centre té una estàtua que hi ha un home i un dona. La plaça està envoltada de arbres que es diuen palmeres. Per a mi és la segona vegada que he vist la Plaça Reial. l'any passat la vaig veure i aquest any també.

En fi, m'ha agradat la plaça i m'ha agradat Catalunya. però la cosa que més m'ha agradat és el viatge que hem fet l'Abde i jo.

Autor: Mounsef

Avui comença la preinscripció als cicles formatius de formació professional

Avui, dia 13 de maig, fins el dia 26 de maig, comença la preinscripció als estudis de formació professional de grau mitjà.

A la pàgina

trobareu tota la informació.

Recorda que cal emplenar el formulari i presentar-lo al centre que has triat en priomer lloc.