13/5/08

En Mounsef i el viatge a Barcelona

Hola, em dic Mounsef i us explicaré aquesta fotografia que surt l'Abde i jo.

Aquesta foto l’hem fet a Barcelona, a la plaça Reial. Era la nostra tercera parada, la plaça Reial es molt gran hi han moltes coses hi ha Cafeteries, restaurants, botigues i altres coses. La plaça de llargada uns 70 metres, i d'amplada mesura uns 50 metres, i l'alçada que es la cosa més difícil de calcular es de uns 18 metres. La plaça té tres sortides, la primera és per uns carrers, la segona per el palau de la generalitat, i la tercera és per la rambla. La plaça en el mig, en el centre té una estàtua que hi ha un home i un dona. La plaça està envoltada de arbres que es diuen palmeres. Per a mi és la segona vegada que he vist la Plaça Reial. l'any passat la vaig veure i aquest any també.

En fi, m'ha agradat la plaça i m'ha agradat Catalunya. però la cosa que més m'ha agradat és el viatge que hem fet l'Abde i jo.

Autor: Mounsef

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola, aquest viatje que he explicat m'agradat molt perquè en Pep el va posar en el blog rapit.
A la conclusió diu m'agradat catalunya jo m'e equivocat volia dir que m'a ha agradat Barcelona. Espero que us agradadi.



MOUNSEF BOUGRINE RADAIDANE.

Anónimo dijo...

Hola Pep sóc en Samad li bull dir que ens u vam pasar molt bé ha Barcelona, la beritat es que ens em anat a tot areu millor dit es que ens em sirculat per tot Barcelona.
Enfi Pep la beritat es que ens ha agradat molt la surtida de Barcelona.
Samad arab

Anónimo dijo...

hola pep soc la wafa m'agradat molt aquesta foto de en Mounsef i el Samad es molut bonica i els sorten molt guapus en la foto que van fer a Barcelona.


wafae