13/5/08

L'Aula Oberta anà a Barcelona

L'aula oberta de l'Espriu està a Barcelona, surt quasi tota la classe, només falten tres companys i una professora que tenia un problema, per això no van venir, a casa seva no hi havia ningú per cuidar els seus fills i per això no va venir. Els tres companys que faltaven era una noia que no podia venir perquè tenia molts problemes i els altres dos més que faltaven. Ells si que volien venir però no van poder venir perquè es van portar malament amb un professor de guàrdia i els van castigar. Per això no van venir a l'excursió. Però després ells van agafar l'autobús i van venir cap a Barcelona. Després d'anar cap el camp de Espanyol vaig veure els dos companys que no van venir em nosaltres, els vaig veure quan estava a punt d'arribar al camp de l' Espanyol. Vam fer la foto sortint tots menys l'Anna. Falta per sortir la professora Anna perquè la Anna estava fent la foto, per això no surt.

Text de l’Ahmed Azzamouri.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola Pep sóc en Samad.
Jo i en Mounsef ens bam anar a Barcelona només jo i el,la baritat es que ens u vam pasar molt bé. És una lastima que no em anat amb el nostre grup, millor dit no anar amb els nostres profesor i alumnes nos tres de aula obera.
Enfi Pep la beritat és que m'agradat molt la surtida a Barcelona.

Anónimo dijo...

Hola Pep sóc l`Ahmed m`agradat molt aquesta foto per això m`agrada explicarela i també m`agrada esplicare la sortida de Barcelona però li que no m`agradat que no és deixat en senyor Samad i el senyor Mounsef però Pep té també no les fet bé perquè podres castega un altre dia no el dia de la sortida i també i habia preparet tot i això és una pena que una persona esta molt preparet i tu no le deixat venir em nosaltres tu saps que això fa molta ràbia i això no les fewt bé espero que no té passe algun dia més pren conclosións espero que em contestes Pep gracíes i també adeu senyor Pep tort gracíes.
Ahmed Azzammouri

Anónimo dijo...

hola pep soc la wafa no m'agradat que els nostres companys no binguin a la sortida que em fet a Barcelona.pero han fet tot el treball que teniem que fer de la sortida perque han anat sols fins a barcelona i també ens em trobat em els dos companys.

wafaaaaaaaaeeeeeeeeeee